COL.LABORA

Construïm junts un món més just, solidari i amb igualtat d’oportunitats per a totes les persones. Si vols col·laborar amb nosaltres, tens moltes maneres per fer-ho:

Fent de voluntari o voluntària

.

Et convidem a formar part del nostre equip de voluntaris i voluntàries. El teu suport ens enriqueix i ens ajuda a donar un valor afegit a l’atenció a les persones. Pots fer suport individual a persones en activitats quotidianes i que donen resposta als seus desitjos o pots fer suport a activitats de grup.
Contacta’ns a voluntariat@fundaciomap.com

Donant

.

Les aportacions econòmiques d’empreses, particulars o altres entitats es destinen a finançar projectes i activitats que milloren l’atenció a les persones. A banda del benefici social, les aportacions també suposen un benefici fiscal, ja que poden desgravar-se a la declaració de la renda o a l’impost de societats.

Llegant

.

Les herències i llegats solidaris ens permeten generar oportunitats i millorar la qualitat de vida de les persones ateses.
Demana’ns més informació a fundaciomap@fundaciomap.com

Participant als nostres tallers de sensibilització

.

Sensibilitzar per a la transformació social. Disposem d’una oferta de tallers i activitats pels centres educatius que poden adaptar-se a tots els cursos, des d’infantil fins a secundària, passant per experiències compartides amb centres universitaris. Teatre amb suport, horts ecològics inclusius, tallers sobre les diferents capacitats...
Demana’ns més informació a fundaciomap@fundaciomap.com

Comprant els nostres productes socials

.

Disposem d’un ventall de productes elaborats artesanalment per persones ateses a l’entitat en el marc de l’espai creatiu Atrezzo. Els venem a fires, al restaurant CAT Can Guetes, al taller de l’entitat i també fem encàrrecs personalitzats.

Contractant els nostres serveis

.

T’oferim productes i serveis de qualitat des de l’economia social, fent una aposta per les persones i el territori. Si vols ser una empresa, una entitat, una institució o una persona socialment responsable, contracta productes i serveis del Centre Especial de Treball de la Fundació MAP, el CETMAP.
Contracta’ns. Empresa Social

Inserint persones amb discapacitat o en risc d’exclusió social

.

Vetllem per la inserció sociolaboral de les persones amb discapacitat i en risc d’exclusió social i donem resposta a les necessitats laborals del territori, buscant sempre el millor encaix entre persona i empresa.
Inserció i Formació

Si se t’acudeixen més maneres de col·laborar amb nosaltres, som tot orelles.