FEINA

Necessites feina?

Oferim suports per a la formació i la inserció laboral a l’empresa ordinària o al Centre Especial de Treball CETMAP i a l’empresa d’inserció InserMAP Ripollès.

Vetllem per la inserció sociolaboral de les persones amb discapacitat i en risc d’exclusió i donem resposta a les necessitats laborals del territori.

Treball amb suport a l'empresa ordinària

Connectem persones i empreses per cobrir necessitats i trobar el millor encaix. Formem i orientem laboralment a la persona i li oferim suport i acompanyament en tot el procés de recerca de feina, selecció, contractació i posterior desenvolupament al lloc de treball.

suport- a-empresa-ordinària

Recursos de transició al mercat laboral

CETMAP

Els centres especials de treball (CET) són empreses que asseguren un treball remunerat a persones amb discapacitat, garantint la seva integració laboral i uns serveis d’ajustament personal i social. Desenvolupen una funció social, mentre que el seu objectiu és productiu.

Actualment el CETMAP compta amb 176 professionals amb certificat de discapacitat, un 77% dels quals tenen especials dificultats (discapacitat intel·lectual i malaltia mental).

Avantatges per a les empreses: la contractació de serveis als CET es considera una mesura alternativa per al compliment de la Llei General de la Discapacitat (antiga LISMI), alhora que ajuda a crear llocs de treball estables i de futur.

Professionals

Professionals amb certificat de discapacitat

amb especials dificultats

Les empreses d’inserció (EI) porten a terme qualsevol activitat econòmica de producció de béns o de prestació de serveis. La finalitat principal de les empreses d’inserció és la integració sociolaboral de persones en risc d’exclusió social.

InserMAP Ripollès es va crear el 2017 i actualment dona feina a 35 persones en risc d’exclusió social.

Activitats:

• Neteja industrial
  • Manipulats industrials
  • Botiga Moda Re-

Professionals

Professionals en risc d’exclusió

Disposem d’una oferta d’activitats diversificades en sectors generadors d’ocupació al territori: indústria, serveis, medi ambient, agroalimentari, turisme i restauració