Finalitza una nova edició del programa SIOAS

La Fundació MAP ha tancat un nou programa SIOAS, Serveis Integrals d’Orientació, Acompanyament i Suport a la Inserció de persones amb discapacitat intel·lectual, trastorn de la salut mental o capacitat intel·lectual límit. Es tracta d’una subvenció anual atorgada pel Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat amb el cofinançament de la Unió Europea que s’ha treballat del juliol de 2023 a finals de juny de 2024.

El suport, de 75.000 euros, s’ha destinat a finançar el seguiment de persones a l’empresa ordinària i a la realització de sessions d’orientació laboral i suport a un grup de 10 persones amb discapacitat, trastorn de la salut mental i capacitat intel·lectual límit. Unes persones que també han rebut formació en operacions bàsiques de restauració i en alfabetització informàtica i ciberseguretat.

Durant el programa també s’ha donat suport a quatre persones que ja treballaven a l’empresa ordinària i s’ha realitzat una inserció laboral.

Ves al contingut