Actes pel Dia de la Dona #SomPresents

#SomPresents és el lema que enguany ha escollit la Fundació MAP per celebrar els actes al voltant del Dia de la Dona. Un missatge que se suma al lema del sector de la discapacitat, Dincat, #DiversesPeròIgualmentDones.

Des de fa uns anys, una comissió de l’entitat organitza algunes activitats internes i també obertes a la comunitat per fer-se ressò de la jornada i de la reivindicació per aconseguir una igualtat d’oportunitats real i efectiva.

Enguany, les activitats que s’han programat són les següents:

• Espai Cuidem-nos. Dimecres 6 de març, de 16 a 17.30h, a La Sala del CAT Can Guetes. Es crearan diversos espais per on es podrà anar passant: de manicura, de relaxació, de massatges facials i de meditació.
  • Sessió de Txikung. Dijous 7 de març, a les 11.30h, a la Devesa del Pla de Ripoll (en cas de pluja, al Casal Cívic La Devesa del Pla). A càrrec de Susana Sánchez, professora especialitzada en Txikung per la dona.
  • Mural i lectures manifest. Divendres 8 de març, a les 11h, a diferents espais de la fundació (taller, Canarons…). Mural i lectures del manifest amb ambientació en diferents espais. També hi haurà la lectura del manifest de l’Ajuntament de Ripoll.
  • Xerrada “La comunicació no violenta”. Divendres 8 de març, a les 17.30h, a La Qp (plaça Gran, 23, de Ripoll). A càrrec d’Anna Torrents i Juncà, docent especialitzada en comunicació no violenta.

Sóc actes gratuïts i oberts a tota la comunitat.