Activitats de Nadal: 2a Quina i Gran Festa

Aquestes dues setmanes prèvies a Nadal, els diferents equips i unitats de la Fundació MAP han organitzat una sèrie d’activitats de caràcter intern per a persones ateses i professionals: photocalls, tallers (galetes, embolcalls Furoshiki, glass painting, rams de la sort, rebosteria…), xocolatada, concert de Nadal, cantades…

Entre aquestes, destaquen dues activitats que s’obriran a la comunitat i a les famílies:

• La II Gran Quina de Nadal, que tindrà lloc dijous 21 de desembre, de 15.30 a 18h al Casal Cívic i Comunitari La Devesa del Pla de Ripoll. Acte obert a tots els públics.
  • La Gran Festa de Nadal, que tindrà lloc divendres 22 de desembre, de 15.30 a 18.30h, al menjador del taller. Hi haurà música en directe amb el grup pde versions Mixtus (Jordi i Gil) i un piscolabis.