
26 març Aquesta Setmana Santa l’Hotel Abbatissa obre les seves portes als hostes
L’hotel restaurant Abbatissa s’ubica a la muntanya de Sant Antoni de Sant Joan de les Abadesses, a 1.014 metres d’altitud, envoltat de bosc i sota la mirada de Serra Cavallera i el cim del Taga. És un equipament envoltat de natura on poder celebrar esdeveniments, gaudir d’una cuina amb productes de qualitat i de proximitat i dormir en unes habitacions plenes d’història.
El restaurant ofereix una cuina casolana de temporada i de muntanya, que vetlla pel producte local i de proximitat. L’hotel disposa de 14 habitacions úniques, on destaca una habitació adaptada per a persones amb gran dependència, equipada amb domòtica per controlar remotament les comoditats de l’estança, grua de sostre, lavabo adaptat i habitació annexa per a acompanyant. Pel que fa a l’espai de celebracions, té una capacitat per a 150 persones i s’hi poden celebrar grans actes, reunions, formacions o jornades de team building.
L’Abbatissa és un projecte d’economia social gestionat per la Fundació MAP i dona formació i ocupació a persones amb discapacitat i en situació de vulnerabilitat.
Les inversions en obres i equipament de l’hotel-restaurant Abbatissa han estat possibles gràcies a la subvenció de 400.000€ del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya i la Direcció General d’economia Social i Solidària, el Tercer Sector i les Cooperatives en el marc del Programa InnvESS-Treball protegit 2023.
Aquest programa, InnvESS Innovació, té com a principal objectiu donar suport a projectes de noves activitats productives, que incorporin inversions que produeixin canvis substancials en l’activitat que impliquen la incorporació de millores o nous processos productius que millorin el rendiment global i que, alhora, comportin el manteniment i/o l’increment de llocs de treball.
Més informació: https://www.hotelabbatissa.com/
Promou i finança: la Generalitat de Catalunya – Departament d’Empresa i Treball