Joves amb discapacitat milloren l’ocupabilitat amb un programa de la Fundació ONCE

Aquest dilluns 6 de febrer de 2023 ha començat la formació en bar i restauració en el marc del programa “Uno a Uno” de la Fundació ONCE a La Sala del restaurant CAT Can Guetes de Ripoll.
A través d’aquesta iniciativa, que durarà fins al juny, es formaran persones amb discapacitat menors de 30 anys amb més necessitat de suport amb l’objectiu final de la millora de la seva ocupabilitat i la seva inserció al món laboral.
Els i les joves participants combinaran la formació especialitzada (en bar i restauració i en neteja) amb la part pràctica a l’empresa. També treballaran competències transversals com les digitals o de comunicació.
El Programa “Uno a Uno” de la Fundació ONCE s’emmarca en l’objectiu de promoure la inclusió, lluitar contra la pobresa i qualsevol forma de discriminació (objectiu temàtic 9) i, en concret, en l’objectiu especñific (9.1.2) d’augmentar la contractació de persones amb discapacitat en situació o en risc d’exclusió.