La Fundació MAP i 14 artistes creen l’exposició Les Retallables

Les Retallables és un projecte col·laboratiu i comunitari que fusiona el treball creatiu que es fa a la Fundació MAP, entitat social del territori, amb la visió de 14 artistes reconeguts: Eudald Alabau, Domènech Batalla, Ester Baulida, Ralph Bernabei, Montse Barros, Jordi Canudas, Joana Cera, Carles Delclaux, Joan Descarga, Ignasi Esteve, Mim Juncà, Assumpció Mateu, Àlex Nogué i Mercè Seoane.

La mostra s’origina en la proposta que l’equip creatiu “Atrezzo” de la Fundació MAP va presentar al Carnestoltes de Ripoll 2022 i que va obtenir el primer premi en la seva categoria. Consistia en la creació d’uns vestits inspirats en els tradicionals àlbums de figures retallables, que ara es complementen amb els rostres que han creat els artistes professionals amb la coordinació dels Amics del Museu d’Art de Girona.

De la fusió dels dos treballs creatius, n’ha sorgit l’exposició Les Retallables, que es podrà veure a la Cambra de la Propietat Urbana de Girona del 4 al 28 de novembre (de dilluns a divendres, de 16 a 19h).

El mateix divendres 4 de novembre, a les 7 de la tarda, es farà l’acte d’inauguració amb la presència dels autors de les creacions exposades.

Consulteu el dossier de premsa de Les Retallables amb més informació sobre la mostra.