La Fundació MAP rep un Projecte Singulars per a l’obertura de l’hotel restaurant Sant Antoni

“Inici d’una nova activitat en el sector turístic generadora d’ocupació per a col·lectius vulnerables: l’hotel restaurant Sant Antoni” és el nom del projecte de la Fundació MAP que rebrà un ajut de 70.000 € de la convocatòria Projectes Singulars de transformació i millora per a entitats d’economia social i solidària.

Es tracta de l’obertura d’una nova línia de negoci del Centre Especial de Treball de la Fundació MAP en el sector turístic, l’hotel restaurant de la muntanya de Sant Antoni, a Sant Joan de les Abadesses. El projecte presentat, amb un cost total de 84.080,02 euros, preveu les següents actuacions:

• L’obertura de la nova activitat econòmica dinamitzadora de l’economia local i comarcal i generadora d’ocupació.
  • La generació i manteniment d’ocupació de persones amb discapacitat, malaltia mental i en risc d’exclusió social, amb la contractació del personal necessari per iniciar l’activitat.
  • La formació i capacitació de les persones implicades en el projecte en competències professionals de restauració i hostaleria.
  • La creació d’eines de comunicació i difusió relacionades amb l’obertura de l’activitat.
  • Accions d’accessibilitat, digitalització i innovació tecnològica.

La previsió és poder obrir el nou hotel restaurant l’últim trimestre del 2022 i generar els nous llocs de treball de manera immediata.

Els Projectes Singulars estan promoguts i finançats pel Programa d’Economia Social del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.