La trobada de famílies i la 12a caminada inclusiva, actes de la Verge de Montserrat 2023

Aquesta setmana, la Fundació MAP celebra els actes de la Verge de Montserrat, patrona de l’entitat.

Hi haurà de nou la Trobada de Famílies, que tindrà lloc el dijous 27 d’abril, a partir de les 15.30h al taller de la Fundació MAP. Un espai que servirà per donar compte de l’activitat de la Fundació durant el 2022 i per compartir impressions amb familiars i persones ateses.

El dissabte 29 d’abril es farà la 12a Caminada popular inclusiva, amb sortida a les 8.30h del CAT Can Guetes i un recorregut d’uns 9 quilòmetres. Una activitat que s’emmarca amb els actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental. Per això, a l’hora d’esmorzar, hi haurà una ‘performance’ a càrrec de la companyia de teatre “I ara què?” relacionada amb la temàtica. Per apuntar-se a la caminada, oberta a tothom, es pot fer a través del correu families@fundaciomap.com

Finalment, el programa d’actes es clourà el diumenge 30 d’abril, a les 11.30h, amb la missa amb pregàries i ofrenes a la Verge de Montserrat al monestir de Ripoll.