L’Abadessenc PRO, campió de La Millor Lliga del Món

Aquest diumenge passat l’Abadessenc PRO es va proclamar campió de La Millor Lliga del Món després de guanyar l’últim partit de la competició contra el Girona Fundació Ramon Noguera per 0 a 4.

L’equip ha quedat al capdavant de la classificació de la segona divisió, on ha disputat un total de cinc jornades juntament amb cinc equips més de les comarques gironines: el Garrotxa Vermell, el Figueres Blau, el Banyoles, el Gurbins i el Girona Fundació Ramon Noguera.

La Millor Lliga del Món és la competició de futbol adreçada a persones amb discapacitat intel·lectual de les comarques gironines. L’organitza el Consell Esportiu del Pla de l’Estany amb el suport dels altres Consells Esportius del territori. Actualment consta de tres divisions: la primera, amb quatre equips; la segona, amb sis equips, i la tercera, amb quatre equips. El resultat de l’Abadessenc Pro els permetrà pujar de categoria i poder competir a la primera divisió de cara a la temporada que ve.

L’equip, integrat al Club Esportiu Abadessenc des del juliol del 2022, està format per tretze jugadors i jugadores i tres entrenadors, tots vinculats a la Fundació MAP. Un cop acabada la lliga, les properes cites dels esportistes seran el torneig MIC Integra, que tindrà lloc per Setmana Santa, i la copa de Lliga, que es disputarà el mes de maig.