Nova edició del SIOAS, programa d’orientació i suport a la inserció laboral

La Fundació MAP tanca l’any amb una bona notícia, ja que ha obtingut de nou una subvenció per a la realització dels Serveis Integrals d’Orientació, Acompanyament i Suport  a la Inserció (SIOAS) de les persones amb discapacitat intel·lectual, trastorn de la salut mental o capacitat intel·lectual límit. Una subvenció atorgada pel Departament d’Empresa i Treball amb el cofinançament de la Unió Europea.

Es tracta de 75.000 euros, que fins al juny del 2023 serviran per finançar el seguiment de persones a l’empresa ordinària, la realització de sessions d’orientació laboral i suport, així com la formació en operacions bàsiques de restauració i bar a un grup de 10 persones amb discapacitat, trastorn de la salut mental i capacitat intel·lectual límit.

Per a més informació o sol·licitar formar part de la iniciativa, podeu escriure un correu a acollida@fundaciomap.com