Nova web de la Fundació MAP

pagina web Fundacio MAP

Nova web de la Fundació MAP

Des de finals de juliol, la Fundació MAP compta amb una nova pàgina web, que substitueix la que fins ara estava vigent, elaborada l’any 2015: www.fundaciomap.com

Un canvi cap a un disseny actualitzat que destaca per la seva accessibilitat i fàcil navegació i que compta amb un menú específic d’eines que poden agilitzar encara més la llegibilitat del lloc: augmentar i disminuir text, escala de grisos, contrast, subratllat d’enllaços o augment de la font. També compta amb molta imatge, la utilització d’icones, textos breus i enllaços cap a les informacions o recursos més rellevants, com les diferents línies d’activitat del Centre Especial de Treball o el Centre Tàndem per a infants i joves.

La pàgina web respon a la nova estructura de l’organització, que recentment ha implementat un model organitzatiu centrat en la persona, i és responsiva, és a dir, adaptable a tots els dispositius mòbils.

Compta amb un apartat informatiu, el Blog Capaç, que anirà recollint entrades referents a l’actualitat i també altres temes de difusió i sensibilització més atemporals, com entrevistes, reflexions, propostes… D’aquesta manera, es constitueix una plataforma informativa digital que pren el relleu a la revista física Capaç, que va deixar de publicar-se durant el gener de 2020. Una opció més sostenible que permet fer una difusió més extensa dels continguts a través d’eines en línia, com butlletins o xarxes socials.

La web també compleix amb la normativa de privacitat i protecció de dades i proposa formularis de contacte i d’enviament de currículms que demanen el consentiment previ del tractament de les dades enviades.

Pel que fa al trànsit que registra, durant el primer semestre de 2022, 5.839 usuaris han visitat la web amb un total de 17.427 pàgines vistes. Els continguts més visitats han estat els apartats d’ofertes de feina, botigues Segonamà i dades de transparència i memòries.

La nova web ha estat desenvolupada per l’empresa Gestinet, especialitzada en manteniment informàtic, disseny i posicionament web.

Aquesta actuació ha comptat amb el finançament de la UE – NextGenerationEU.