Tornen els lots socials de la Fundació MAP

Grans històries per compartir aquest Nadal. Sota aquest títol, la Fundació MAP presenta el catàleg de lots socials pel Nadal 2023.

Es tracta d’uns lots formats per productes de qualitat elaborats des del territori i també per organitzacions socials de tot Catalunya que, com el MAP, donen oportunitats a persones en situació de vulnerabilitat.

Són productes artesans amb una història, un projecte i uns valors compartits: qualitat, valor social, proximitat, territori. Estan adreçats a empreses i entitats compromeses amb les persones i el territori que aposten per un món socialment més just.

El catàleg presenta sis propostes de diferents formats i preus (les podeu veure a sota) i també presenta la possibilitat de confeccionar un lot propi amb el detall dels productes que s’hi poden incorporar.

L’objectiu de regalar els lots amb Grans Històries al darrere és generar llocs de treball estables per a persones amb discapacitat i en risc d’exclusió social.

El muntatge de totes les propostes va a càrrec d’un equip de la Fundació MAP, que el 2022 va realitzar gairebé 2.000 propostes, xifra que preveu igualar aquest any. També l’any passat, 12.200 formatges MUUU BEEE van formar part de lots de Nadal, tant dels confeccionats per l’entitat com pels realitzats per altres entitats socials d’arreu de Catalunya.

Consulta aquí el catàleg Grans històries per compartir aquest Nadal

PROMOCIÓ DE LLANÇAMENT: si feu la vostra comanda abans del 27 d’octubre, farem un 5% de descompte en el total de la compra de lots (no inclou el transport).

Proposta de lots 2023: