Xerrada sobre regulació emocional i conductual de persones amb TEA

En el marc de les xerrades adreçades a famílies i persones interessades que organitza la Fundació MAP amb la col·laboració de l’Escola de Famílies de Dincat, arriba una nova proposta per aprofundir sobre la regulació emocional i conductual per a persones amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA).

Anirà a càrrec de la psicopedagoga Lucila Oberlander, màster en artteràpia i en psicologia clínica infanto juvenil i especialitzada en neuropsicologia i neurologia de la conducta.

Es tracta d’una xerrada gratuïta, que es realitzarà en format on-line el dimecres 24 de gener de 2024, a les 17.30h.

Podeu fer la inscripció a través d’aquest formulari i us farem arribar l’enllaç de la xerrada al correu electrònic que ens indiqueu.

També podeu fer la inscripció per correu a families@fundaciomap.com o per WhatsApp al 662 162 891

Aquesta xerrada forma part del cicle de recursos per a famílies que cada any organitza la Fundació MAP i que enguany ha inclòs dues xerrades, la del dimecres que ve i una primera xerrada sobre germans i germanes de persones amb discapacitat, que va tenir lloc el 22 de novembre passat a la biblioteca Lambert Mata de Ripoll.