Actes per celebrar el Dia de la Dona a la Fundació MAP

La Fundació MAP ha organitzat una sèrie d’activitats per celebrar i reivindicar el Dia de la Dona, que tindrà lloc el dimecres 8 de març.
Són activitats adreçades a les dones i persones de l’entitat i també hi haurà una xerrada gratuïta oberta a tots els públics.
Porta per títol “La sexualització de la dona als esports de muntanya” i anirà a càrrec de la periodista especialitzada en esports de muntanya Pat Soler. Es farà el dimarts 7 de març, a les 17h, a La Sala del CAT Can Guetes.
També comptem amb productes artesanals fets per les persones de l’entitat per poder lluir durant la jornada: un pin en forma de papallona, un llapis “Canviem el món” i una xapa del #8M.
Productes que trobareu a la venda al restaurant CAT Can Guetes i a la botiga Moda re-.
Aquest #8M, sortim a reivindicar-nos!