Curs online de gestió d’emocions i atenció plena

La Fundació MAP ha organitzat un curs online de Gestió d’emocions i atenció plena, que començarà el proper dimarts 14 de juny i tindrà lloc tots els dimarts dels mesos de juny, juliol, setembre i octubre de 16 a 18h.

Es tracta d’un curs subvencionat adreçat a persones ocupades amb certificat de discapacitat o malaltia mental, que compta amb el finançament del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i la Unió Europea.

L’objectiu és aprendre a autoconèixer les pròpies emocions i a gestionar-les i a aplicar els beneficis que, segons els recents estudis, té el mindfulness en el tractament dels trastorns mentals.

El curs anirà a càrrec de la terapeuta Victòria Mora Ruiz, màster en PNL&Coaching, en Ecologia Emocional i formada en Mindfulness.

Per a formalitzar les inscripcions, cal esciure un correu a meritxell.camps@fundaciomap.com o trucar al 649 200 497.