Documental “Amors tutelats. Somnis d’igualtat” a la carta

No us perdeu el documental que el programa Sense Ficció de TV3 va emetre aquest dimarts 31 de maig: “Amors tutelats. Somnis d’igualtat”.

Està protagonitzat per en Dani i la Raquel, parella vinculada a la Fundació MAP de Ripoll, i la Clara i l’Albert, vinculats a l’Associació Alba de Tàrrega. Persones amb discapacitat intel·lectual que volen gaudir d’una vida emocional i afectiva plena.

El documental segueix la vida d’aquestes dues parelles i també parla de la tasca que fan entitats com la Fundació MAP per avançar en el dret a la sexoafectivitat de les persones amb discapacitat a través, per exemple, de tallers i formació.

La transparència, naturalitat i sinceritat d’aquestes parelles us robaran el cor. Amor sense prejudicis.

Mireu el documental en aquest enllaç