Es convoquen els I Premis de Bones Pràctiques de la Fundació MAP

La Fundació MAP ha convocat els I Premis de Bones Pràctiques de l’entitat, que arriben en plena implementació del nou model organitzatiu centrat en la persona per ser un reconeixement a la tasca diària que es fa en aquest nou marc.

L’objectiu és donar a conèixer i premiar aquelles pràctiques dutes a terme pels professionals de suport de l’entitat que milloren la qualitat de vida, l’empoderament, l’autonomia, el benestar, la vida independent, l’activitat en comunitat, la inclusió… de les persones ateses i de les persones treballadores del Centre Especial de Treball (CETMAP) i l’empresa d’inserció InserMAP.

Volem que tots els i les professionals de suport de l’entitat se sentin interpel·lats per aquests Premis. Per això les bones pràctiques a presentar es poden emmarcar en els àmbits d’actuació de les cinc unitats de treball de l’organització (Feina, Comunitat i Vida Independent, Benestar, Suport i Estratègica) i hauran de tenir un impacte directe en persones ateses i/o professionals del CETMAP i InserMAP. Un impacte que sigui mesurable i demostrable.

S’han establert tres categories per presentar les propostes i hi haurà tres premis amb dotació econòmica per categoria:

• Premi Bones Pràctiques amb impacte en persones ateses: 1r premi. 1.000 €  / 2n premi: 500 €  /  3r premi: 250 €
  • Premi Bones Pràctiques amb impacte en persones treballadores del CETMAP i InserMAP: 1r premi. 1.000 €  / 2n premi: 500 €  /  3r premi: 250 €
  • Premi Bones Pràctiques realitzades a través del treball col·laboratiu entre diferents equips i unitats amb impacte en persones ateses o en persones treballadores del CETMAP i InserMAP: 1r premi. 1.000 €  / 2n premi: 500 €  /  3r premi: 250 €

Es poden presentar propostes, a nivell individual o grupal, des del dia 9 de maig de 2022 i fins el 28 de febrer de 2023.

Els treballs seran valorats per un jurat extern i els premis es lliuraran en un acte públic on es presentaran públicament totes les propostes.

Per a més informació, consulteu el cartell i les bases o escriviu un correu a l’equip de Metodologia, Coneixement i Impacte Social: equip_metodoimpacte@fundaciomap.com, que guiarà les persones que es vulguin presentar i els donarà eines per poder mesurar i valorar l’impacte de la seva proposta.

Consulteu les bases