II Premis de Bones Pràctiques de la Fundació MAP

La Fundació MAP ha convocat la segona edició dels Premis de Bones Pràctiques.

Davant la bona acollida de la primera edició del 2023, que va reconèixer quatre pràctiques realitzades per diferents equips de l’entitat, la Fundació MAP ha decidit donar continuïtat a la iniciativa amb l’objectiu de donar a conèixer i premiar aquelles pràctiques dutes a terme pels professionals de suport de l’entitat que tenen un impacte en les persones ateses i en les persones treballadores a la Unitat de Feina (Centre Especial de Treball CETMAP i l’empresa d’inserció InserMAP).

S’hi poden presentar tots i totes les professionals de suport de l’entitat que vulguin explicar una bona pràctica o iniciativa en el seu àmbit de treball que hagi suposat un benefici cap a les persones ateses o persones treballadores del CETMAP i InserMAP.  S’entén per bona pràctica una activitat realitzada en el marc de la feina diària, des d’un taller o una activitat periòdica fins a un projecte, passant per una experiència, la implementació d’una eina de treball o una metodologia.

Pot ser una presentació individual o en grup.

Les iniciatives es poden presentar fins al 25 d’octubre de 2024 en tres categories:

• Bones pràctiques amb impacte en persones ateses.
  • Bones pràctiques amb impacte en persones treballadores del CETMAP i InserMAP.
  • Bones pràctiques realitzades a través del treball col·laboratiu entre diferents equips i unitats amb impacte en persones ateses o en persones treballadores del CETMAP i InserMAP.

Consulteu aquí les bases dels II Premis de Bones Pràctiques de la Fundació MAP