La Formatgeria MUUU BEEE obre nous mercats de proximitat i venda directa

L’obertura de nous mercats de proximitat i l’impuls de la venda directa han estat els objectius de l’últim any de la formatgeria MUUU BEEE de la Fundació MAP. Des de l’estiu passat i fins a aquest mes de juny, aquesta secció del Centre Especial de Treball de la Fundació MAP ha estat treballant amb el suport dels Projectes Singulars del programa d’Economia Social de la Generalitat de Catalunya, amb la missió d’augmentar les vendes dels productes, sobretot en mercats de proximitat, per així poder crear i mantenir llocs de treball per a persones amb discapacitat i en situació de vulnerabilitat.

El projecte ha permès obrir nous mercats i nous punts de venda al Ripollès i a les comarques veïnes (Osona, Berguedà, Garrotxa i Cerdanya), participar en fires formatgeres i d’altres productes agroalimentaris de la comarca i a nivell català, dinamitzar i difondre la botiga online a www.muuubeee.com per incrementar vendes directes al client final, crear paquets de productes de proximitat, crear punts de degustació i instal·lar còrners dels formatges en establiments turístics i fer accions comercials, de màrqueting, de comunicació i de sensibilització per l’impuls i el posicionament de la marca.

Una tasca que ha permès augmentar la facturació i millorar la sostenibilitat econòmica de la formatgeria, permetent estabilitzar els llocs de treball de la plantilla i crear-ne de nous.

S’ha participat en 15 fires en l’últim any (6 al Ripollès, 5 a territoris propers i 4 fires importants de sector com el Lactium o Sant Ermengol.

Una de les accions realitzades ha estat l’obertura d’un canal de Youtube propi

S’han fet degustacions i s’han instal·lat còrners de producte en establiments turístics

S’ha fet difusió de la formatgeria MUUU BEEE i els seus productes per mitjans de comunicació de proximitat. Mireu l’anunci de televisió

Ves al contingut